Wednesday, August 26, 2015

Typical American!

私は驚いていないです。私はAWLのランキングを見てみると、私は一番下にアメリカのカブトムシを参照してください。彼がどこに属していることです。アメリカ人は敗者です。彼らは、ここに住んで、ここで作業したり、ここで戦うために値しありません。彼らは訪問することができます。それはいいです。彼らは文明の味を持っていたしかし、一度、彼らは国の彼らの不潔な戦争ゾーンに戻って行かなければなりません。アメリカのカブトムシは、典型的なアメリカ人です。彼は敗者です。彼は私たちの国に住むことを値しません。彼を投げます。それらすべてを投げます。そのハーフの子供を投げます。日本は、日本のためです!
ーー山田二郎

And now the English translation:

I am not surprised.  When I look at the AWL rankings I see American Beetle at the very bottom.  That is where he belongs.  Americans are losers.  They don't deserve to live here, work here, or fight here.  They can visit.  That's fine.  But once they've had a taste of civilization they have to go back to their filthy war zone of a country.  American Beetle is a typical American.  He is a loser.  He doesn't deserve to live in our country.  Throw him out.  Throw them all out.  Throw their half children out.  Japan is for the Japanese!
--Yamada Jiro

No comments:

Post a Comment